5 feb. 2011

En härlig...

...Lördag...

Likt de flesta andra mornar vaknade Lily vid sju, och min ljuvliga man gick upp o tog hand om henne så jag och Vilmer kunde ligga kvar och dra oss en timme, så skönt! 

Frukost, påklädning, packning av väska och bad av familj i Sundahallen. Hade en jättehärlig stund i bassängen, Vilmer satt på det grunda och öste vatten med hink o spade och Lily körde racer genom bassängen - fram o tillbaka - helt galen! Absolut värt besväret att ta sig dit 9 på morgonen när man ser hur det lyser i ögonen på barnen!
Efter badet var Lily helt slut o jag tog en promenad med henne, handlade semle-ingredienser till dagens fika med svärfamiljen och sen vaknade hon inte förän 2½ timme senare.

Vilmer o Peter åkte på bio - "Trassel" i 3D. Det var helt klart en upplevelse för Vilmer som tyckte att det var väldigt konstigt att "sakerna kom utanför tv:n", han sträckte sig för att få tag på flygande rislampor - hur sött är inte det :)?! Hehe...

Peter nattar nu Vilmer efter att vi avnjutit en god middag o lite rött:) Nu liggläge i soffan o kanske lite melodifestival (och fråga mig inte varför men det verkar inte bättre).

Känner mig tung i huvudet, kill i nästan, snuvig o halvkrass:/ hoppas det försvinner under natten för imorn är det BF-tid. En mysig förmiddag på havshotellet på Marstrand med Gourmet-brunch tillsammans med Peter, John och Jez - sånt vill man inte missa. Skall bli kul med en rundvisning också - se vart Peter håller hus hela dagarna!

Nu får jag nog gå o se efter så inte Peter somnat han med, 40 minuter för att lägga vilmer? näe.

Go kväll

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar