28 feb. 2011

Helt...

...okej måndag ändå...

Efter en riktigt trist natt med en massa veliga barn så vaknade vi faktiskt inte förän halv åtta, gott med lite sovmorgon när skönhetssömnen aldrig fått infinna sig... Mysig morgon med frukost i soffan o en massa smulor i mattan!

Väl behövt tog lilly en dryg 3timmars-nap på förmiddagen. Jag och Vilmer drog fram stora pyssellådan och gjorde ursnygga saker till förbannelse, hahaha. Han är min lille pysselkille Vilmer, lyser i ögonen när han får måla, klippa och klistra - måste vara dem enda generna han ärvt från mig.

Ett bad och massa bus senare kom Peter hem, käkade hemlagad thai - I Love my thai!! Hoho...
O sen var det äntligen dags för lite egentid och dagens fysiska aktivitet - 30 minuter på bandet och 60min ZUMBA fitness. Ljuvlig känsla i kroppen!! Kommer somna som ett litet barn (kanske inte som mina barn då för dem somnar inte alltid så himla gott, men kanske som någon annans barn :))

Imorgon börjar Peter arbeta skift, så vi kommer ha en förmiddag tillsammans - Vilmer skall till dagis o vi skall hämta husritningen på kommunen och äntligen få beställt vår kamin.. Se om vi kan komma överens om vilken vi vill ha och vad som kan passa vårt vardagsrum - har väl varit lite fram o tillbaka om vi skall ha en rund eller fyrkantig, hög eller låg, svart eller grå... svårt - ingenting man byter när den väl är på plats..

Si si,,, Nu väntar en varm dusch innan det är dags att krypa till kojs :)

Go kväll!

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar