14 feb. 2011

Tror...

...det blir en bra vecka ändå :)

Alla hjärtans dag idag ♥. Inget vi firar, mer än att vi kanske försöker vara lite extra gulliga mot varandra - i den mån det går ( efter en natt, mer eller mindre - utan sömn.).

Lily är lite krasslig och med det en massa gnäll o grin! Får hoppas hon sover bort dagen och blir kry till imorn! Då é det ju öppna förskolan och lunch hos Anna S - hoppas inte behöva ställa in.
Idag skall vi inte göra många knop, leka, plocka o tvätta, laga mat o dansa zumba.

Funderar på vart vi skall åka i veckan - har ju bil i två veckor!! måste passa på att utnyttja situationen. Lånar mamma och pappas nu medan dem är på solsemester! (absolut inte bitter över att vara kvar i vårt vackra vinterlandskap medan dem ligger o lapar sol på stranden)
När jag inte har bil vet jag tusen saker som jag skulle behöva göra, men nu när jag har bil kommer jag inte på nåt man kan åka iväg och göra... Kanske kan få med mig någon till sjön för korvgrillning någon dag?! Hade vart mysigt ifall solen skiner!!

Nu vaknade Lily...

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar