12 mars 2011

Det är...

... i mina ägor :)

Tack kära Peter för lilla presenten igår. Tur att jag har en blogg där du kan hitta saker som jag vill ha!
Dior's Grå läppglans från vårkollektionen är mitt - kommer bli så snygg nu ju! Hahaha...

Mysig morgon med barnen som leker o kollar bompa, Peter har lite sovmorgon o jag sitter med filten i soffan o kollar runt på nätet, snart dags att plocka fram frukosten. Dagens agenda ser ut såhär:
* Frukost
* Göra iordning mig själv o barnen
* Zumba
* Barnkalas hos Noah
* Sis-kväll hos Josefin med mat o film (o säkert en massa godis)
Blir en skön dag!

Var nere på Flugger igår och beställde tapeter till Lily's rum! Försökte att hitta en bild på den på nätet men den är tydligen så ny att det inte finns, får ta en bild på resultatet sen istället. Den kommer från midbec's kollektion "What The Hoot" :) Kommer blir så fint hennes lilla rum -Litet flickrum, känns konstigt nu när man är så van vid allt blått och pojkigt - mysigt med lite annat.

Hungrig!!

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar