5 mars 2011

Haft...

...en superdag på jobbet. Trodde aldrig att det skulle kännas så bra att vara tillbaka på jobbet. Rena rama semestern om jag jämför med mina dagar med barnen, och då slappar jag självklart inte på jobbet, utan det bara är så, tufft att vara mamma alltså!!

Hann förälska mig i ett läppglans från Dior's spring collection 2011!! Sjukt vilka begär man får så fort man går innanför dem dörrarna!! Farligt....men hääärligt :P
Sen när gick man igång på ett grått läppglans???  Såå grymt snyggt :) Tror att det blir ett måste i vår!!
Känna lite på det imorn igen så får vi se :)
Efter jobbet blev det en stunds träning på sportlife men idag var det bra trögt... Motivationen kass och hade ätit på tok för lite - gjorde några krafttag i alla fall o kände mig duktig för en stund - gjorde ju så gott jag kunde med den lilla energin jag hade...

God middag hemma hos mamma o pappa efteråt = massa energi... NOT haha. Men väldigt mysigt att träffa hela familjen en stund, så glad för min familj, fina mamma o pappa, underbara systrarna och alla våra älskade barn, haha... "bajs bajs bajs!"

Nu är det horisontellt läge i soffan. Började se "Going the distance" men efter 3/4 gav jag upp, jävla skitrulle. Lägg ingen tid på den - romanstisk komedi - Hell no!! Hamnade här i stället men nu tror jag att kudden ropar mitt namn....
♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar