23 mars 2011

Mitt...

... i veckan...

Haft en skön dag idag, fick sova till kvart i åtta - god start på dagen.
Peter lämnade Vilmer på dagis medan jag o Lily gjorde oss i ordning.

Blev en promenad o en sväng till torget - Lagt undan en cykel som jag skall hämta ut i slutet av veckan :)

Skall bli så skönt att komma ut och cykla :) Till gymmet, till spåret, till affären... Vardagsmotion it is!!
Jag och Lily lyxlunchade med Pappa, Sis Anna o Noah på kvarterskrogen, mm alltid lika god mat där, fortfarande mätt, efter 4 timmar...

Annars har vi inte gjort så mycket mer... Lugn o skön onsdag...

Igår körde jag mitt första löppass - inte så mycket att säga, kanske blir bra nångång :P Sen direkt till Body pump efteråt , puuh... Och kvällen avslutades med myskvälsmat och DHW hos min Madde :)
Lite smått mör i kroppen idag, lite vila och sen på't imorn igen - blir fint :)

Nu är det dags att utfodra mina små fågelungar här hemma :)

♥ //Emma

1 kommentar:

  1. ååh cykla gillar vi!! Vad blev det för någon? Ser ut som min monark! Du är duktig som också kommit igång med springet! Jag är sämst, men jag blir faktiskt bättre! Man får ta det i sin egen takt så att säga :P

    SvaraRadera