31 mars 2011

Mysmorgon...

... med Malou :)

Vaknade vid åtta - frukost o lite bompa innan det var dags för dagis kl nio. Relativt smärtfri morgon - inga stora fighter trots lite stress. Var inte jättesugen på att klä på oss och ge oss ut i duggregnet så jag sa till Vilmer att han fick välja om han ville va hemma eller gå till dagis idag - han frågar alltid om han inte kan få vara hemma i stället för dagis - men inte idag -"Jag vill gå till dagis!"
Neeeej!
På med ytterkläder och iväg... 

Snart dags att väcka Lily som ligger o sover, har en BVC-tid halv tolv. Det var flera månader sen vi var där sist då vi missade vår senaste tid så det skall bli spännande att se vikt o längd på henne idag. :)

Annars gör vi inte många knop idag, passar på att va inne idag när det är rusk ute. Peter är sen idag så jag å barnen har hela eftermiddagen själva - får hoppas dem är på bra humör idag för jag känner mig inte upplagd för en massa tjafs! Hoppas att Peter inte kommer hem för sent - lite sugen på gymmet nämligen - kanske lite löpning om kroppen mjuknar till lite efter gårdagens Attackpass :)

Ne nu får vi gå.

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar