26 mars 2011

Vårväder...

... idag och jag startade dagen på sportlife med mitt första bodybalance-pass, halv kul men är nog bra för min smidighet och balans! Kan va värt att gå på nån mer gång :)

Jag och Vilmer åkte till Kullens och köpte vårblommor - påskliljor, penséer och lite annat som vi planterat på framsidan - blev vårigt o fint! Så härligt när man får plantera dem första blommorna på utsidan :) Har varit ute och påtat i trädgården Halva dan, kantgrävt rabatten o sopat plattorna. Hann även med en lite cykeltur o promenad med min lilla familj :)

Peter o Vilmer spelar tv-spel nu och Lily ligger ute och sover i solen, snart dags att göra sig iordning. Blir indisk middag o hemgjord tiramisu hos mamma o pappa idag, skall bli så gott!


Imorn skall vi ut till Marstrands Havshotell och äta brunch med Peters familj, ännu mera god mat :) Mamma skall passa Lily, för vi känner att det kan vara skönt att få äta i lugn o ro:)
O förhoppningsvis blir det lite träning på eftermiddagen - borde man ju kunna klämma in tycker jag.

Ha en skön Lördag :)

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar