1 mars 2011

Veckans...

... träning!  Blir en skön träningvecka med rätt låg intensitet då min förkylning vägrar släppa taget om mig.

Måndag: 30min på bandet + 60 min zumba
Tisdag: 45min powerwalk på bandet
Onsdag: 60 min utomhuspromenad, 30min på bandet + styrketräning av obestämt område
Torsdag: 45min utomhuspromenad, 60 min zumba
Fredag: Vila
Lördag: 30 min på bandet + styrketräning
Söndag: Vila alt. promenad.

Oj, jag som trodde det skulle bli en lugn vecka... men verkar visst som om det blir en del fysisk aktivitet ändå,,, Sköönt, så länge inte förkylningen blir sämre vill säga... :) Haha Detta trodde jag aldrig att jag som tvåbarns-mamma skulle hinna med, men faktiskt så gör jag det - och har fortfarande en massa tid kvar till familjen!! Som en piggare och starkare mamma :) Till er som inte tränar för att tiden inte räcker till - prova en ny rolig träningsform och se till att ta dig dit, får du väl smak på det så kan du inte vara utan det och då finns helt plötsligt tiden där, rannsaka dig själv - hur mycket tid lägger du inte på tv:n egentligen?? - men du måste ha viljan, för att tvinga sig till gymmet gör dig varken gladare eller piggare...:)
Kan jag, så kan du :)

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar