1 apr. 2011

Den här dagen...

...har verkligen sprungit iväg!!

Var uppe vid åtta, hela familjen åt frukost tillsammans innan jag gav mig av till slakthuset! Idag nådde jag mitt första delmål med löpningen, halvmilen! Känner mig superstolt, kanske inte så långt egentligen men för mig är det en bragd!! Det riktiga målet är milen men får ha några delmål till innan jag är där, 7 km är nästa delmål!!
Skall fixa det, kanske inom en månad? :)

Sen var det inköp av fredagsmys - hatar att handla på fredagar, är hela sveriges befolkning ute och handlar inför helgen?!  Men skall man ha icas fredagsräkor för 129kr/kg så får man bita ihop o köa!
Jag och barnen varit hemma och gottat oss medan Peter jobbat. Gjort hamburgare, badat, rivit ut alla klädhögar, vilat, osv osv... Sis Josefin joinade oss en stund tills hon blivit mättad av barnlek och stoj :)

Peter är nu på hemgång och äggen är kokta, snart blir det räkfrossa och "Så ska det låta". Underbara Fredag!!

Lördag o Söndag är jobb för mig, men kommer hinna med lite annat kul också, en sväng till bekanta i Mölndal på lördagsmiddag och träning på söndag.

Nu är klockan åtta och tv:n skall slås på.... (precis som om den skulle va avstängd,,, neee)

Ha en skön kväll :)


♥  //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar