4 apr. 2011

Jag är så...

...trött :)

Vart en lång men bra dag. Började morgonen med 6km löpning på gymmet. På vägen hem hämtade jag upp Tildhe som hade studiedag o ville komma o leka med Vilmer. Den lekte för fullt, bakade chokladbollar o kollade film. Promenerade en sväng och följde tildhe hem vid halv fyra.
Hem o laga mat till griniga och trötta barn - varför skall det gnällas nåt så jävulskt ibland?? Nu sover dem i alla fall o jag har lugn o ro i soffan, väntar på Peter som är på väg hem från jobbet.

Kikar på Mamma byter bo - konstigt program, varför ställer man upp på nåt sånt?? Bra betalt?!


Imorgon är det dagis för Vilmer igen o jag och Lily skall till Öppna förskolan en sväng. Det lyser i hennes ögon och sprudlar om henne när vi kommer dit, hon älskar det stället o alla barnen - så kul att se. Sen får det bli en promenad med några andra mammor... Powerwalk på gymmet samt bodypump :) Nu skall jag bannimej bli tajt... När peter kommer hem skall vi sätta ihop en hälsosam veckomeny och sen se till att följa den! Sommaren är ju snart här.

Nu skall jag plocka undan lite pryttlar som barnen släpat fram :)

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar