4 maj 2011

Pollen...

... sätter stopp för min löpning :/ Blir väldigt segt att andfåddheten och tröttheten kommer över mig nästan med en gång jag börjar springa - inomhus går bättre men hur roligt är det att springa på bandet?? dötrist, måste bita ihop om jag skall fixa loppet i slutet av augusti - ett mål gör i alla fall det hela liiite lättare...

söndag: löpning 5km 32 min
tisdag: löpning 4km
onsdag: gym o crosstrainer
torsdag; löpning 5 km
lördag eller söndag: löpning


Annars händer ingenting, börjar bli uttråkad av att vara hemma - vissa dagar i alla fall. Hade jag haft bil på dagarna hade det känts lite bättre - dröjer inte många veckor innan man kan tillbringa dagarna nere på stranden eller på altanen - då blir allt lättare! Nu blire lek med Lily.

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar