16 juni 2011

Weeii...

Denna dag gar gett utdelning minsann!!

Jag o Lily tog en tur till torget på förmiddagen. Som jag tidigare nämnt funkade inte mina nuvarande löpskor så jag tog med dem ner till Team sportia och det var nästan så jag själv svimmade när dem tog tillbaka dem och gav mig ett tllgodokvitto på hela summan, grym kundservice tycker jag - tack tack o jag kommer fortsätta handla hos er :) hahaha...

Sen en tur till expert, vilket resulterade i följande:

Den är igång men det lär ta låång tid för mig att lära mig hur den funkar, men det skall bli grymt kul!!

Nya löparskorna hade kommit til ica också men postutlämningen är definitivt under all kritik!! Peter väntade en halvtimme typ och fick åka hem utan skor då postkillen satt i kassan o vägrade gå därifrån, pucko!!
Får hoppas dem är mer hjälpsamma imorn för jag skall bestämt inviga dem på hafsten i helgen :) Hoppas verkligen att nya skor hjälper mot min häl! då blir jag glad!!

Imorn bär det av till Hafsten - en weekend i villavagnen skall bli ljuvligt!! Lite räkor o vitt vin imornkväll och besök av Jonas o monica på lördag med grillning o massa lek för barnen :)
Tidig hemgång på söndag för att lämna barnen hos mamma och pappa. Vi skall kränga skit på bagageluckeloppis i Rollsbo!! Kom o KÖÖP!! Billigt, bästa priset för er!!! :)

Nu är det dags för sängen!!

♥ //Emma

3 kommentarer:

  1. Bra service! Det är då man som kund återkommer igen och igen.
    Hoppas de nya skorna blir bättre, en annan fattar ju lite trögt men skorna i länken är det de nya el de du lämnade tillbaka?
    Berätta sen hur nya telefonen är efter att du lärt dig den, jag funderar men har fortfarande inte vågat ta steget att bli med Iphone.
    Mia

    SvaraRadera
  2. hej mia! det är dem nya skorna jag visade här!:)
    än så länge funkar nya luren fint, skall ge ett omdöme när jag lärt mig mer, myycket nytt att lära sig!!

    SvaraRadera
  3. Hej!! Nu var det alldeles för länge sen du skrev!! Hur har du haft det i dommar? Kram

    SvaraRadera