6 sep. 2011

Mycket...

... nu förtiden...

Nyss hemkomna från öppna förskolan. Dagis var stängt för Vilmer idag så han fick följa med mig o Lily. Nu ligger vi helt utslagna här hemma allihop. Lily i sin vagn o jag och Vilmer i soffan - tar på krafterna.
Det blir en lugn eftermiddag hemma, sen en tur med Doris. Fick nästan lite ont i hjärtat igår när jag skulle lämna in henne efter långpromenaden - hon gav så tydliga tecken på att hon absolut inte ville gå in (trots ösregn) men att ha en dyblöt hund inomhus är inget jag tänker ha :/

Ser fram emot kvällens aktivitet, gå ut och äta med Madde, skall bli så mysigt! Känns välbehövligt att få sitta o inta en måltid i lugn o ro med trevligt sällskap :) ( Inte för att jag inte har trevligt sällskap i vanliga fall, men,,;))

Lovat Vilmer lite spel framför datorn o nu har han frågat mig femtielva gånger om jag är klar - på efterseende :)

♥  //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar