4 sep. 2011

tidig morgon...

Jag kan återigen konstatera att jag inte är någon morgonmänniska, vad skall man göra uppe innan 7?? Tydligen tyckte Lily att morgon stund har guld i mund - där är vi inte överrens, min kropp brukar vakna till liv sådär lagom till lunch så nu blir det slapp på soffan en stund till.

Var och jobbade några timmar igår och det var så skönt att komma ut o prata om något annat än barn , dock infinner sig ett irriterande begär efter en massa onödigt som man egentligen inte ens behöver - eller i alla fall KAN klara sig utan :)
Jobb idag med sen skall jag försöka satsa på en löptur medan övrig familj samt Peters familj tar en tur till Liseberg för lite 5-kamp mm.. Hade vart mysigt att åka med men känner att jag behöver lite egentid inför en ny vecka med barn, hund o annat.

Nu blir det frukost, hungriga barn = gnälliga barn = irriterad mamma....

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar