7 okt. 2011

Fredag igen...

...Veckorna rasar iväg, snart November - helt galet ju!

Idag har vi haft en fin höstdag, underbart med en regnfri dag. Åkte ner till biblioteket efter frukosten o lämnade tillbaka böcker o lånade lite nya, samt några pc-spel till Vilmer. Dem sysselsatte honom medan Lily låg o sov o jag kollade Project Runway - blir lika sugen på o sy o designa kläder varje gång jag ser programmet, men jag får hålla mig till gardiner o kuddar, bäst för alla ;)

Annars har dagen sett ut som dagarna i mitt liv ser ut nu för tiden, matlagning, sandlådelek, rensning av rabatter... Spännande :) Haha

Nu sitter jag o Vilmer under filten i soffan o väntar på Peter som lägger Lily. Räkorna står på bordet o läskar, måtte Lily somna snart!

Nya Iréne Huss blir det ikväll, hoppas den är bättre än den förra!

Jobbfri helg väntar, lite lyxigt faktiskt. Grovsopcontainrarna é här o imorn-förmiddag skall det slängas skiit!! Sen lämpar vi barnen till farmor o farfar för att åka o provköra o kika lite mer på Nissan Juke :)
På eftermiddagen vankas det kalas för Selma :) Mysigt...

Nu en flaska välling till för Lily som precis vart uppe o bytt blöja, inkomster & utgifter...

Ha ett riktigt skönt fredagsmys!

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar