11 okt. 2011

Stjärnfall...

...häromdan, jag önskade o idag slog min önskan in! Eller jag skall nog inte ropa hej förän imorn när vi har fått pengarna... Bilen é såld!! Imorn ringer vi o beställer ny! Weeii... Första gången vi har en helt ny bil, känns lite lyxigt faktiskt. En sprillans ny Nissan Juke :))

För övrigt har dagen vart bra, började med en promenad med Doris o sen öppna förskolan med Lily o alla andra, alltid så mkt folk där, en trevlig stund! Lily har tandsprickning så hon snörvlar, grinar o är matt, lite febrig till o från stackaren. Hon somnade som en stock när vi kom hem o jag kollade Runway o donade lite. Hämtade Vilmer o åkte o köpte några nya höstblommor till rabatten (schsss, säg inget till Peter bara)... Planterade o gick in o stekte pannkakor:) Sen några timmars lek innan Peter kom hem o farbrorn kom i skakade hand på bilen.

Nu har jag vart o tvättat o dammsugit bilen, igår putsade jag o Vilmer fälgar o insteg :) Toppskick!!

Imorn skall jag med Vilmer till tandläkaren, annars inget planerat, blir en lugn dag. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute o leka lite. Lite sugen på att åka ut till Ucklum o häsla på mormor o morfar, men vill inte skita ner bilen o så borde jag kanske vänta till Lilys snuva lagt sig.

Aja, nu DHW...

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar