12 juni 2011

Min bror o jag...

Idag har varit en härlig dag ändå...

Gick upp med barnen o förberedde födelsedagsfrukost åt min fina 32-åring :) Vilmer målade en teckning, vi blåste ballonger och laddade med partysmällare o hjärtformade smörgåsar ;)

"Ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år..."

Sen bar det av till jobbet - krängde lite parfymer och hämtade upp min familj för födesedagsmiddag i stan med svärfamiljen på turkrestaurangen "min bror o jag". God mat o en trevlig stund med goa människor, Några timmar senare var barnen trötta o det var dags att åka hem.

Nu har vi kikat klart på " hereafter", bra film men slutet var inte i min smak - ibland tar det slut för fort helt enkelt...

Nu har pett gått ner o lagt sig, orkade inte vänta på mig... Jag får gå ner o hålla honom sällskap en stund innan han slocknar :) Han fyller ju ändå år idag...

Grattis på födelsedagen min kära - hoppas du är nöjd med din dag!!


♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar