5 maj 2011

Sängen...

... väntar med ett stycke förkyld make. Verkligen dags att lägga sig - mina ögon är torra nu och går i kors.

Idag har varit en aktiv dag; först lämna Vilmer på dagis, sen IKEA med Lily, hem och skrapa bort mossa från berget på baksidan där vi håller på med altanbygge, städning och dammsugning, (om och om igen), hämta Vilmer, matlagning, städning, handla mat, städning, bädda rent, lägga barn o sen välförtjänt soffläge med blicken på ett (nästintill) glänsande hem :)

Dock ingen träning, skall ta igen det imorn, försöka hinna med både löpning och gym hade jag tänkt.

19!! grader på lördgag o 20!! grader på söndag!! o 21!! grader på måndag!!!! Vad är det jag ser på väderprognosen - Lovely!! Vi hoppas på att altanen blir klar i helgen, hade varit härligt med en grillning där på söndag eftermiddag tillsammans med trevligt sällskap, i form av en jonas, en monika o deras fina barn :)

Skall lämna Peter ensam med brädorna på lördag och ta med barnen på 4års-kalas till Axel- mysigt!
Annars blir det en lugn helg och för mig även jobbfri- första jobbfria på en månad och det känns otroligt gott, massa tid med min lilla familj :)

Nee nu måste mina tänder borstas, trööött!!

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar