7 apr. 2011

Ljuvlig...

...eftermiddag på seglarsällskapet med picknick i solen tillsammans med mina fina barn!
Nybakade pizzasnurror o saft, kastat stenar i havet o inspekterat bajjamajorna som Vilmer var nyfiken på :)
Riktigt härligt och barnens humör var på topp. Lily somnade som en stock på hemvägen - halvt urblåst och trött av all frisk luft.

För första gången sa vilmer till mig vid middagsbordet "Jag gillar inte din mat idag mamma", nähe och jag är väl egentligen beredd på att hålla med honom där - totalt misslyckad, stackars barn... Haha..

Nu kommer Peter vilken sekund som helst, äntligen, efter jobb o lite gratulerande av sin mor, egentid är gott men kärlekstid är godare!! ;)

Imorgon skall vi möta upp Johanna, Malte o Hannes på biblioteket för pannkakslunch o lite lek. Skall bli mysigt för det var längesedan vi sågs! Sen skall jag handla mat inför kvällen. Jag o mina systrar skall gotta oss i bubbel o bastu!! Marstrands Havshotell is the place to be!!!  En hel kväll med spa, hel natts sömn och mumsig hotellfrukost :) Underbart!!


love //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar