29 sep. 2011

Torsdag sitter...

...jag i tankar, Fredag gör jag vad jag vill, Lördag stundar helgen till!!

Började morgonen i sängen, jag o mina goa ungar. Så mysigt så det tar emot att gå upp - till slut måste vi upp, att ha 20 minuter på sig att fixa frukost, äta, få iordning  barn o mig själv är tajt! och nej jag fixar det inte - springer in på dagis 10 minuter sent, var eviga morgon - att man aldrig lär sig!
Sprang på mamma efter att ha lämnat Vilmer. Hon skulle ut på Luffen med två av sina barn så jag o Lily hakade på.

äpple-paus

Tänkt ta tag i hemmet lite under förmiddagen men icke då, Lily röjde o jag tittade på. Att en sån liten människa lyckas stöka som hon gör är beundransvärt! Tiden springer iväg som vanligt på förmiddagarna o innan man hinner blinka har Lily sovit - jag "slösat" bort min egentid på sånt som gör mig till en lite lyckligare o mer harmonisk mamma, o hämtat Vilmer, då är det full rulle igen :) Idag tillbringade vi eftermiddagen i sandlådan o när Peter kom hem från jobbet hämtade vi Doris och drog till skogs. Efter 20 minuters svampplock beslöt vi oss för att lägga ner, vem orkar lägga en hel kväll på o rensa??!!
Väl hemma rensade vi hälften, tröttnade o sprang upp till grannen me resten :)



Måste ner till Lily som vägrar sova o bara skriker...

fortsätter imorn :)

<3 //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar