25 feb. 2011

Fredag idag...

... och jag är tröttare än få... Kändes som natten inte existerade, mer än att jag la ner huvudet på kudden för att sedan direkt lyfta det och gå upp - hate that kind of nights!!

(obs - inte jag som målat bilden)
Igår kväll var jag äntligen tillbaka på zumban, tillsammans med Anna J. Mår så oförklarligt bra när jag kör zumba och jag går i ett lyckorus efteråt. Det är precis så det skall kännas när man tränar!!
Tyvär känner jag mig mer snuvig idag igen men jag håller mina tummar för att det är övergående så jag kan köra zumba imorn igen - om inte kommer jag i alla fall ta en timmes promenad på bandet - vägrar sitta still!!!

Idag är det barnen o jag mot världen, blir en stojjig dag med bus o lek :) och så skall dem små stackarna få följa med o handla mat (läs: stackars mig som skall handla med två små).
Ikväll blir det räkor o vin!! o någon trevlig film - vägrar sitta och titta på lets dance!! jävla skitprogram...
Due date?!

Nu säger jag god förmiddag till er :)

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar