4 mars 2011

Nu...

... har vi lagt barnen, så skönt :)

Jag o barnen Gick upp efter åtta idag - frukost o sen göra sig iordning. Vi gick en sväng till torget för att handla färsk fisk, öl, ögoncreme o fredagsmys. Vilmer ville gå till biblioteket - sagt o gjort, en fika och lite nya böcker på lån o sen dags att gå hem:)

Lily tog en 2½-timmars-lur så jag o Vilmer passade på att träna lite. Fram med yoga-mattan o alla mag- pch rump-övningar jag kunde komma på! Vilmer hängde glatt på o "övade" som han kallade det :)

Middagstips:
Färsk torskfilé, salta o peppra, lägg i en ugnsfast form.
Vispa ihop cantadou-ost vitlök/örter och ett par dl grädde, häll över fisken
gratinera i ugnen ca 20-25 min.
Blev såå gott :)
Vår nya regel är: Färsk fisk en dag i veckan!! Nyttigt o gott...

Imorn är det nypremiär!! För mig på jobbet, har bestämt mig för att jobba varannan helg och det känns fantastiskt :) Skall bli så kul att träffa tjejerna o komma ut bland lite folk, prata om nåt annat än barn :)
Kommer antagligen att känna mig alldeles vilsen - händer så mycker hela tiden i den branschen så det är omöjligt att hänga med när man inte är där!!
Efter jobbet skall jag försöka mig på ännu ett gym-pass, det är när träningsvärken är som värst man skall på det igen va???

Kvällen skall spenderas hos mor o far tillsammans med resten av familjen. Skall bli mysigt att träffa allihop!!

Nu börjar postkodsmiljonären...

♥ //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar